Sunday, December 18, 2005

a lily of the valleys

Tervetuloa vierailulle Marin ihkauuteen blogiin! Tässä yhtäkkiä innostuin tenttiin luvun ohessa(...) luomaan itsellenikin tällaisen ajatus/kuulumis -foorumin...Saa nähdä mitä tänne loppujen lopuksi päädyn kirjottelemaan, mutta tästä tulee varmasti jännittävää!

Mun blogin nimi on "a lily of the valleys" ja se tulee Laulujen laulun luvusta 2jakeesta 1. Se kuvaa aika hyvin mun tämän hetkistä olotilaa...Tuntuu sydämessä niin hyvältä tietää ja tunnustaa että "I am a rose of Sharon, a lily of the valleys."
Mulle se kertoo jotain siitä, millasena Jeesus näkee minut, kauniina ja herkkänä Hänen omana rakkaanaan..
Huomaa ehkä, että mä olen viettänyt viimeiset kolme päivää yhdessä rakkaiden siskojen kanssa maistellen naiseusteemaa, sitä mitä on olla nainen. Vietettiin tosiaan yhdessä aikaa rukoillen ja yhdessä jakaen siitä, mitä kullakin oli sydämessä kyseisestä aiheesta. Nautin suunnattomasti noista ihanista hetkistä ystävien kanssa, ja ainakin mun kohdalla Jumala antoi paljon uutta ajattelemisen aihetta. Ja kiitoksen aiheita!

***

Viime aikoina oon yllättänyt itseni monessa tilanteessa ajattelemasta itsestäni hyviä asioita...Tuntuu että Jumala on hoitanut mua rakkaudellaan, ja saanut mut tuntemaan itseni sinuksi -ja jollakin tavalla varmemmaksi- itseni kanssa. Ehkä mä oon vähän löytänyt itseäni , ja uskaltanut olla sitä vapaammin toistenkin seurassa. Ja se on tuntunut ihan tosi hyvältä!

Oon huomannut, että se mitä suulla puhun, vaikuttaa siihen mitä sisimmässä tunnen. Jeesus sanoi että mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu. Sen voi ajatella myös, että mitä suu puhuu, sitä sydän on täynny, eli puhumalla ääneen totuutta, voi vaikuttaa siihen mitä sydämessä tuntee. Mua on auttanut tosi paljon se, että oon ääneen alkanut vaan kiittämään siitä kuinka paljon Jumala rakastaa mua. Ja sitä oon sitten toistellut kerta toisensa perään, ja aivan ihmeellisesti se on saanut vaikuttaa mun sydämessä...Suosittelen lämpimästi kaikille saman kokeilemista!

Joten näissä tunnelmissa tänä iltana!
*mari

6 Comments:

Blogger K said...

Hih, sainpas laitettua sun osotteen oikein! Piti heti päästä kommentoimaan! Ihanaa, kun avasit blogin. Oot rakas! :) <3

4:54 AM  
Blogger Mari said...

Kivaa!!!oot NIIN rakas mulle Kaisu<3.

2:34 AM  
Blogger Petra said...

Huippua että aloitit blogin sisko rakas!

5:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Aameen! You are the lily of the valleys!! :)

1:42 PM  
Blogger Heli said...

Heipsistä kulta <3 Mä vähän kämmäsin sen huivin kanssa, mutta kyllä siitä ihan pidettävän näköinen vielä tulee... Ja ainakin se on prinsessahuivi vaikka muutama kolmio oliskin liian pieni... Nim. *opettelen virkkaamaan*

3:19 AM  
Blogger Mari said...

Ihanaa kun ootte käyny täällä ja kommentoinu!!
Ja wautsi jos sain vahvistaa austraaaalian matkalaisia:)!

*SIU*

11:40 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home