Friday, December 30, 2005

lomafiiliksiä

moi. tää loma on aika mukavaa aikaa... :) paljon kaikenlaista on ehtinyt tapahtua... Olin kolme yötä isosiskojen perheiden luona kylässä, tulin just kotiin. Oon yheksän aivan ihanan lapsen (ylpeä) täti! Lapset on kyllä mahtavia. ne on niin aitoja ja antaa tunteidensa näkyä spontaanisti, ne on niin ihanan huolettomia ja aurinkoisia. Samalla kun tuola siskoilla pikkusten kanssa touhusin, mietin kyllä kuinka paljon arvostan perheenäitejä ja isiä, jotka on sellasen hulabaloon keskellä päivästä toiseen ja pysyy silti ihan freeseinä... :D mä oon jo ihan sippi parin päivän jälkeen!
**
Muuten mä oon nähny useita vanhoja kavereita ja sukulaisia, lueskellu, syöny ja laiskotellu. On ollu mukava kuulla mitä kaikkea vanhoille tutuille kuuluu. On se vaan outoa kun saman ikäset kaverit menee kihloihin ja naimisiin ja saa vauvoja... en osaa kuvitella itteäni perhettä perustamassa!?
Huomena meen mun entisen seurakunnan perinteiseen uuden vuoden tapahtumaan ja messuun sen jälkeen. Kivaa mennä muistelemaan omaa teini-ikää:)

zellasta täälä..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home