Sunday, September 24, 2006

tulis jo syksy!

Ilmaston lämpenemisestäköhän tämä johtuu, kun syyskuun 24.päivä voi vielä hillua t-paitasillaan ulkona? Naapurin ranskalainen meinas, et kannattais ostaa Lapista palsta maata ja ryhtyä kauppaamaan rantalomia pohjoisen auringon alle!
Kuuluu hyvää. Oon ollu innoissani uusista tuttavuuksista. Toinen on sellanen uuspakana, jonka tapasin puoltoistavuotta sitten, kun olin evankelioimassa yhdessä baarissa (mitä en oo kyllä sen koommin tehny):D. Nyt sitten törmäsin samaan henkilöön yliopistolla pari viikkoa sitten, ja aijotaan nähdä sen ja sen kihlatun kanssa, ja jutskailla elämänkatsomuksista. intresting!(ja ps.-saa rukoilla!)
Toinen mielenkiintoinen tuttavuus tupsahti eteen luennoilta. Istuin siellä yhden pojan vieressä, ja koin että siinä on joku juttu miksi siihen kuuluis tutustua..rukoilin vähä. no, jäätiin viime luentojen jälkeen jutteleen sen kanssa, ja kävi aika nopeasti ilmi , että se on harrastanu aikidoa 6vuotta, ja tuntee "khii"voiman ja uskoo jumalaan, joka on "spirit that moves through all things"... Mietiskely ja aikido on sen elämäntapoja. Hmm. Sitten se katsoi mua vähän alta kulmien ja kysyi: ootko sä kiinnostunu, mietiskeletkö sä..? Mä paukautin sille suoraan, että ei ku mä uskon Jeesukseen, joka on ainoa totuus. Se oli ihan mielenkiintoinen tilanne, siis tosi positiivinen, mutta ehkä vähän epämääräinen..Juteltiin aiheesta aika paljon. Olis kyllä mukavaa tutustua siihen paremmin.
Oon ollut jotenki tosi innostunu noista tapauksista mitä Jumala on johdattanu mun eteen. Mä koin kesällä, että nyt syksyllä Jumala avais ovia vastaavanlaisten ihmisten pariin. En mä tiedä tutustunko noihin paremmin, mutta haluisin kyllä! Ja jos se Jeesuksen tahto on, niin se tapahtukoon!

1 Comments:

Blogger Hana said...

kohta kohta on hankasalmi mari mari! minäkin kirjoitin pitkästä aikaa.

6:09 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home