Monday, August 07, 2006

belli bambini























Lapset vie mun sydämen, missä tahansa sitten oonkin. Italiassa aika harvat puhuu hyvin englantia, mutta lapsiin sai hyvin kontaktia. Ne puhui mulle sumeilematta italiaa, ja kunhan vaan hymyilin ja sanoin pari sanaa italiaksi niin oltiin ystäviä heti. Lapset on kyllä ihan parhaita joka paikassa. Niiden silmistä näkee miten puhtaat sydämet niillä vielä on.
Koin että Jumala puhui mulle lapsista ja lasten tilanteesta maailmassa. Mä oon pienestä tytöstä asti toivonu, että jonain päivänä pääsisin tekemään katulasten parissa töitä. Vaikka oman kutsumuksen kanssa oonkin vielä vähän hakusalla, niin kärsivät lapset varmasti liittyy asiaan. Eliseo, yksi ihanista italialaisista joihin sain tutustua, sanoi mulle kyllä yhden parhaista kuulemistani kohteliaisuuksista: "Mari, sulla on hyvä sydän, lapsen sydän." Vautsi:). Yhtenä iltana pelasin pikkupoikien kanssa jalkapalloa, ja kun lähdettiin Danilo nauro mulle, että mua ei kuulemma erottanu niistä lapsista ollenkaan, olin niin samanoloinen.. öhöm, ei meillä ollu ku ehkä 17 vuotta ikäeroa;D.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home