Monday, February 27, 2006

Eilen oltiin ensimmäistä kertaa metskulla vetämässä sitä ylistystä lapsille. Voi että se oli kivaa :)! Lapset on niin mainioita ja otti meidät innostuneina vastaan. Kerrostaloasunto vaan raiku kun lapset kohotti riemuhuutoja Herralle! Ollaan koettu, että se lasten ylistysryhmä on jotain minkä kautta Jumala haluaa synnyttää jotain uutta koko seurakunnassa. Ja tuntuu niin hienolta, että Jumala on katsonut, että mä oon luotettava
ja voin toimia tässä tehtävässä.
Pitää kertoa yks hauska yksityiskohta mikä tapahtu siellä eilen, ehkä siinä on jotain profetaalistakin :D... Siellä oli yks pikkupoika käymässä, jolla oli jalat jotenkin heikot, joten se istu pienessä värikkäässä (ja tarroilla koristellussa :D) pyörätuolissa. Rukoiltiin lasten kanssa sen pojan puolesta, kun se oli pohjois-suomesta käymässä, ja joku lapsista rukoili että kotimatka vois sujua helposti eikä mitään pelottavaa tapahtuis. Tämä pikkupoika keskeytti rukouksen ja sanoi vähän tuohtuneena "Ettekö te nyt ymmärrä että mä en pelkää mitään!"... :D poika oli ilmiselvästi ymmärtänyt identiteettiään Jeesuksessa;)
Sitten kun mentiin takas kirkolle lasten kanssa ja syötiin siinä kauheen tohinan keskellä vohveleita, niin se sama poika yhtäkkiä rullas kauheella vauhdilla salin keskikäytävää pitkin vauhti kiihtyen ja täräytti sillä rullatuolillaan suoraan päin puista alttaria, niin että kuulu vaan kauhee paukahus ja vauhti tyssäs kuin seinään :D. Oli siinä naurussa pitelemistä, kun samalla piti torua että ei noin saa tehdä ja samalla nauratti että niin, lasten kaltaisten on Jumalan valtakunta, mitä me noilla alttareilla tehdään!

***
Mulla on lomaviikko meneillään, mutta vähän harmittaa kun en päässyt kotiin Raaheen, kun mun pitää tehdä kanditutkielmaa... Tosin en mä ihan vielä kandidaatiksi valmistu, mutta tällä hetkellä tosiaan teen sitä itse työtä. Mulla on aiheena valtion muodostuminen instituutioksi ja Israelin valtion rakentaminen. Toisaalta mä tykkään tehdä sitä, mut toisaalta se on aika stressaavaa ja vaikeetakin! Onneks rima ei oo kauheen korkeella, kunhan jotain saan kirjotettua :D.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home