Tuesday, April 18, 2006

home, sweet home!

Onpas ollu mukavaa olla kotona pohjoisessa! En malttais lähteä ollenkaan Turkuun vaikka sieläki on aina niin mukavaa :D. On ollu ihanaa olla vanhempien hoivissa, nähdä sukulaisia ja vanhoja ystäviä. Sitä oon miettiny, kuinka nykyaikana menetetään aika paljon siinä, että monesti perhe ja suku asuu niin kaukana toisistaan, ja kun ollaan totuttu niin yksilökeskeiseen elämäntapaan..Mutta toisaalta puolensa ja puolensa. En mä tiedä sopeutuisinko enää tänne pohjois-pohjanmaalle jos täällä pitäis asua vakituisesti...


Pitää kertoa muuten yks ihana rukousvastaus! Oon rukoillu sillon tällön, että saisin digikameran, ku oon aina haaveillu että saisin kameran ja oppisin valokuvaamaan... No, viime aprillipäivänä mun ihana rakas ystävä vei mut kauppaan, ja sanoi (tietämättä siis mitään mun digikamerarukouksista) : Tää ei oo sitte aprillipila.. Haluan ostaa sulle digikameran!! Arvaa meinasinko pyörtyä...ku ei joka päivä kaverit ostele digikameroita :D... Jumala on kyllä ihmeellinen...! Nyt mulla on sitte upouusi digikamera, ja hyvä todistusaineisto (jolla oon jo saanu todistaa monille ja kaikki on ollu ihmeissään!) siitä, miten rukous toimii! :) Kiitos Jeesus!


1 Comments:

Blogger Hana said...

aamen :D

7:23 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home